Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007.09.28.

2009.04.27. 08:52 - manna30

Miután sikerült kétszer elbaltáznom egymás után a bejegyzésemet, és egyszer sem volt rövid, most már csak pár szóban.

Az éjszakánk nagyon rossz volt, hasfájós, simogatós, babusgatós. Reggelre sikerült megszabadulni a hasfájás okától, azóta béke van és nyugalom.


Délután jön családlátogatásra a tanítóbácsi, úgyhogy össze kell kapnom magamat és a lakást is, mert eléggé szétszórt vagyok én is és a kégli is.
De mégiscsak égő lenne így fogadni a kisfiam nevelőjét. Jó, jó annyira nem vészes, de mégis. Porszívózni, elpakolászni, felmosni csak kellene.
Úgyhogy most megyek is.

És ha nem bénázom el, talán sikerül elmentenem. :)

Na szóval: mindkétszer ott buktam el, hogy a képet nem jól akartam csatolni (ebből is látszik, hogy milyen álmos vagyok), úgyhogy remélem harmadjára csak sikerül, de legalább már a szöveget elmentettem.

Így alszik most a kicsi manócska...

 

Kép

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr661088665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása