Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007. 10. 17.

2009.04.27. 09:02 - manna30

Marci a délelőtt nagy részét ébren tölti, gyakorlatilag kb. félórás alvásokkal megszakítva, de azt is csak két-két és fél óránként műveli.
Lényegében csinálni mellette délelőtt semmit nem tudok. Hacsak nem nyugis "kiságybanbámészkodós" hangulata van. Olyankor szívesen elvan a zenélő-forgó bizgentyűvel, meg a mini színes kacsával, amit odadugtam az orra elé nézelődni.
Ez az ébrenlétes állapot kb. délután egy-két óráig tart, utána hatalmas 3-4, sokszor 5 órás alvás következik. Legkésőbb fél hat-hat körül ébred. Akkor rögtön nem lehet fürdetni, mert kinyílik a csipája és rögtön bömbizik a kaja után. Az legalább egy félórás tortúra, utána fél-háromnegyed órát tanácsos neki pihenni, mert a mosdatásba-forgatásba sokszor visszabukja a kaját, ha nem várok rá egy kicsit.

Tegnap csináltam képeket a fiúkról, Patrik szívesen pózolt nekem. Aranyos volt. Azt hiszem, most már teljesen feldolgozta, hogy Marci van, becézgeti, simogatja, puszilgatja.
Ma reggel, ahogy vittem a suliba, megígértem neki, hogy majd megpróbálhat Marcin pelust cserélni, természetesen csak pisis pelust, és csak akkor, ha én is ott vagyok.
Pfúúúú... Kiváncsi leszek.
De legalább érzi, hogy ő is tud nekem segíteni, és valamelyest bevonom a Marci körüli teendőkbe.

Suli: Iszonyú irammal tanulják a betűket, nincs egy nap sem, ami lazán telne nekik. Most Patrik teljesen kibukott, amikor mondtam neki, hogy a héten és jövő héten is kell menni szombaton (igaz csak három órájuk lesz), azt mondta, na azt már nem. :)
Én meg mondtam, hogy de igen. Ebben maradtunk.
Jövő héten mamáéktól jár, mert nem lesz autónk, megy szerelőhöz és műszakira.
Ott is alszik majd, úgyhogy azt hiszem, hiányozni fog. Hacsak nem ruccan haza egyszer-egyszer. Igaz, telefonon mindig felhív, ha nem alszik itthon.
Kicsit gonosz vagyok: de van egy jó oldala is, ha néha nem alszik itthon, olyankor csend van.
Kell ez néha, egy kis nyugi. Ha itthon van (milyen egy hétéves fiú) mindig megy a nyüzsgés...
Na meg persze a hízelgés: anya, hozol ezt, anya megcsinálod azt, anya segítesz? Stb... :D

Itt egy fotó tegnapról... imádom őket! :)

 

Kép

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr791088688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása