Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007. novemberi bejegyzések

2009.04.27. 09:06 - manna30

Úgy látom, lassan egy hónapja nem írtam egy sort se.
Mentségemre legyen mondva, hogy Marci igen taknyoska volt, ami jó két hétig is elhúzódott.
Szépen gyarapszik a kis drágám. Már 6 kiló és 60 cm felett van.
Sokat mosolyog, nézelődik. Már mostanában próbál az oldalára fordulni, legalábbis kb. két napja eléggé ficánkol, úgy veszem észre. 

Még az autó műszaki vizsgájánál tartottam.
Hát, jelentem, azóta a régi autónkon túladtunk, és vettünk egy másikat (tényleg, azt is intéztem az elmúlt 1 hónapban, mivel a nevemen volt).
Az új autónk csak nekünk új, mert három éves, de igazi tágas hajó. Nagy csomagtérrel, feketemetál, és a kényelmi dolgok, mint pl. klíma, elektromos ablak, servokormány, hifi, stb. megvannak benne.
Ebben már legalább elfér az egész család.
Kicsit sajnáltam a régi járgányt, mert nagyon szerettem, de azóta beleszerelmesedtem az új kocsinkba is. A régi meg úgyis családban maradt, úgyhogy még láthatom... :)

Patriknak jól megy a suli, tele van piros csillaggal, meg pirosponttal. Szeret tanulni, meg úgy egyáltalán iskolába járni.
Most már teljesen el van foglalva az ajándéklistával, már ő írja egyedül, nyomtatott nagy betűkkel. Olyan aranyos. :)
Marcinak, apának és nekem is kért ajándékot a Mikulástól. :)

Na, röviden ennyit. Talán most már majd gyakrabban sikerül bekukkantanom.

És egy friss fotó Marcipánról :)

 

Kép

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr631088693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása