Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008. március

2009.04.27. 09:11 - manna30

Márciusi bejegyzések

(A képek feltöltés alatt.)

 

Vigyori :)

 

 2008.03.03.

Marcus bébiszkópja

Születési dátum: 09.04
(névnap ezen a napon: Rozália )
Név: Marcell

Jellemzés születési dátum alapján:
Házias természet, szigorú erkölcsök, kevés utazás, határozott és megbízható vélemények, jó koncentrálóképesség és memória, finom ételek.

Személyiségleírás név alapján:
Kulturált, eredeti egyéniség. A liberális eszmék állnak hozzá a legközelebb. Személyes megjelenésére nagyon vigyáz, sokat ad mások véleményére. Gyakran kerül reflektorfénybe, és ezt ki is élvezi. A nők kedvence, amit jó modorával és nem mesterkélt viselkedésével ér el.

Nahát! :)

Első ivászat önállóan 2008. 02. 19-én! :)

2008.03.04. 

Patrik :)

 

Patrik mesét keres... aztán olvas.

 

Marcikám szintén olvas, igaz, ő más műfajban utazik... :)

 

 

Rohan az idő. 6 hónap telt el a szülés óta, Marci tegnap féléves lett.

Az elmúlt napokban produkált ám cuki dolgokat. :)

Marci ül...

 

A fényviszonyok miatt kicsit rossz minőségű a kép, de a lényeg látszik. :)

 

 

 

 

 

 

Komoly dolog az iskola. :)
Ilyen Patrik ellenőrzője.

 

És ilyen, amikor belemélyül a házi feladatba...

 

 

 

 

És végül, amikor észreveszi, hogy fényképezem...

 

 

 

 

Marcipán...

 

 

 

 


Igazi pasi, kiterült mint a Nagyalföld... :D

 

 2008.03.07.

 Huncut szemek... Ezt a napokban csináltam. Még a szeme is mosolyog... :)

 

2008.03.14.

Fejlődünk... 

 

Akartam felrakni videot, mert Marci most napok óta produkál valami újat... Pár napja - kezdetlegesen igaz - de a mászáshoz való készülődést véltem felfedezni. Ezt sikerült is megörökítenem, csak egy örökkévalóság, mire sikerül feltölteni egy videot. Ma már nem kísérletezem vele... Inkább rakok fel egy-két friss képet. Aztán valamikor "normális" időben nekilátok a videok feltöltésének. :)

Óriáskifli... :D

 

Életem (második) értelme...
Olyan gyönyörű :)

 

 

 

 Itt olyan igazi pasi. :) Komoly, férfias...

 

 Kis huncutka, régiesen. :)

 

  

Dagi "Kuka" fürcsi után... :)

 

 

 

 

 

Féléves korára gyönyörű zöld szemei lettek. :) Akár apának. :) Színe apáé, formája enyém. Legalábbis ezt mondják.

:)

 

 

Szép... aranyos... kedves... nyugodt...
Csak pozitív. Imádom. Őt is.

 

 

 

Szép... okos... aranyos... NAGYFIÚ

Őt is imádom... :)

 

 

 

Így szokott elaludni a kis drágám... :DDD
Elbújik a világ elől.

 

2008.03.17.

Ma van nagyfiam névnapja. :)

 

Fiús háznál festett tojás... :D

 

 

 

 2008.03.31.

Újabb hét...

...anélkül, hogy egy sort is írtam volna. Kivagyok, mint vadászkutya hajtás után. NAGYTAKARÍTOTTAM. A gépet csak annyi időre kapcsoltam be, hogy a leveleimet elolvassam. :)
Még lehet, hogy holnap sem fogom, szánt szándékkal bekapcsolni a masinát, mert akkor NEM HALADOK. Állandóan leragadok valahol.

A fiúk jól vannak, én kicsit náthás vagyok, de nem vészes. Na jó, késő van, álmos vagyok. Talán holnap azért egy kis naplózásra szánok időt, mert régóta nem írtam semmi értelmeset. :)
Na, mára jó éjt naplóm!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr971088711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása