Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008. február

2009.04.27. 09:10 - manna30

Februári bejegyzések

(A képek feltöltés alatt.)

2008. 02. 04.

A kis drágám ma 5 hónapos! :)

Ennek örömére kapott tőlem ajándékot is!
A képet majd holnap. :)

Hát, rohan az idő. 74-es rucit hordunk, meg 16-os cipőcskét.

Szerdán, ha jó idő lesz, elsétálunk a védőnénihez és meglátjuk, hogy mennyit hízott és nőtt a kis pocakos. :)

Mára ennyi.

 

Ma voltunk a védőnéninél, hát, nem semmi a kiscsávó:
8800 g és 68 cm. :)
Nagyfiú.

És ami nekem nagyon nagy szám: tegnap végre elkezdett forgolódni. Úgy örülök, azt hittem, már sose kezdi el. Ő amúgy olyan kis nyugis, nézelődős baba. Na, mióta rájött, hogy meg lehet mozdulni fekvésből más irányba, és más szemszögből is nézheti a világot, azóta szinte meg nem áll. Nemrég értünk haza, kinn is szunyókált a friss levegőn egy szűk órácskát.

Legközelebb egy hónap múlva megyünk a védőnénihez.

Képet később teszek fel. :)
Most kaja lesz, utána tornázok. Most elhatároztam, hogy tényleg belehúzok. Tegnap reggel végre rá mertem állni a mérlegre, láss csodát 2 kiló mínusz az elmúlt egy hónapban. Ugyanis azóta nem álltam mérlegen. Na nem azért, van még mit ledobni bőven, de ez olyan jó, hogy most már a mérleg is (ha kicsivel is), de kevesebbet mutat.

Egyik reggeli hancúr... 

 

2008. 02. 08.

 

Ma reggel hétkor kelt a kis pocakos. :)
Ez mostanában ritka, mert valami miatt megint átállt a hajnali 5 és 6 közötti ébredésre, pedig ugyanúgy, és ugyanakkor alszik el, ahogy régebben. Napközben is keveset alszik.
A csajokhoz a fórumban szinte az elmúlt hétben alig mentem, pedig jó lenne dumcsizni, de Marcika ellátása és Patrik farsangi jelmezének készítése, meg tanulás vele, és egyéb háztartásban végzendő dolgaimtól most nem érek rá. Na meg persze a torna, amit most már egy jó hete lelkiismeretesen végzek, az is napi egy óra. A naplómba is csak azért írok, hogy egy kicsit kibeszéljem magam. :)

Marcikám még mindig nyűglődik, de nem tudom miért. Sz@r ügy. Volt olyan, hogy szunyókált nap közben és egyszer csak elkezdett ordítani, de úgy, hogy alig tudtam megvígasztalni. Kb. 20 percig tartott. Felvettem, járkáltam vele, énekeltem neki, nagy nehezen megnyugodott.
Még jó, hogy az éjszakáink legalább békésen és nyugodtan telnek. (Legalábbis egyelőre.)

Marcikám... :) és az elmaradhatatlan pelus... :) 


Aranyos ez a kép is,nem?

 

Marcinak van egy ilyen rumbatökre emlékeztető csörgője, helyesbítek: egy pár csörgője. Olyan édes, amikor rázogatja, mint egy kis zenész... :)

 2008.02.11.

No comment...

 

Mindenki nagy munkában van. :)
Mama és Patrik (sajnos kicsit sötét lett a kép)

 

 

 Most ez a kedvenc képem :)

 

 

 

 2008.02.17.

Egy hét szünet után most újra folytatom. Szóval az elmúlt héten volt jó is, meg rossz is. A malacok már biztos azt hiszik, hogy nem szeretem őket, pedig éppen ellenkezőleg... :)))

Nos, hol is kezdjem. A farsangi bál 14-én volt, előtte pénteken derült ki, hogy az én fiam őzikének szeretne öltözni. Hát, nem egy egyszerű feladat őzike jelmezt összehozni. Mozgósítottam a fél famíliát, bedolgozott a mama, a papa, sőt, még Patrik is. :) Végülis azt hiszem jól sikerült. A segítség elkelt, mert a párom meg nem volt itthon, "dógozott". És hát ugye két gyerkőc: az egyik pici, a foga gyötri már egy hónapja. Úgy meg van duzzadva a kis ínye, nyálas, mint a fene, és az én mindig nyugodt Marcikám az elmúlt két hétben szinte megállás nélkül "nyűglődik". Na persze nem úgy, hogy ordít vég nélkül, de sehogy sem jó neki. Ha felveszem az a baj, ha leteszem az a baj. Na jó, azért nap közben vannak problémamentes óráink, az tiszta felüdülés. A másik gyerkőcömnek napról napra sok a házija, és lássuk be az ember nehezen tud kettészakadni. :(
Mindegy, végülis úgy-ahogy átvészeltük az elmúlt főleg egy hetet.

Ez egy jó pillanat...

Hát, 12-én betöltöttem életem 34. életévét. Erről nincs mit mondanom. :)
A nagy ünneplés elmaradt, jó jó: volt torta, meg ajándék is, de este fél hétkor kinek van kedve ünnepelni, mikor még hátravan a gyerkőcök etetése, fürdetése.
Ez is egy nap volt, amelyik eltelt... Lesz még pár ilyen, legalábbis remélem.

Édi kép Patrikról...

 

Csütörtökön délután volt Patrik farsangi bálja. Most külön tartották az alsósoknak és a felsősöknek, ami talán nem is baj. A párom délutánra nagyon beteg lett, összeszedett egy jó kis arcüreggyuladást, "nyomin" ülte végig az egész bulit.

A jelmez előlről...

 

Végülis a kis elsősök (mivel csoportos indulók voltak) második helyezést értek el....

A jelmez hátulról

 

 

... szétosztották...

 

 

... és végül mind megették. :)

 

 2008.02.19.

Február 12-én nyílt nap volt a suliban. Mindenki bemehetett, nyitott ajtó mellett tanultak a gyerekek, be lehetett kukkantani mindenhová, meg lehetett "szemlélni", hogy folynak a tanítási órák, milyenek a szaktantermek. Ez egy jó dolog. Érdekes volt látni, hogy mennyire másképpen tanulnak manapság a gyerekek, mint mi annak idején.
Nagyon sok vizuális játékkal összekötött feladat volt, ami kicsit feldobja az óra menetét, amit a gyerekek élveznek, és mégis tanulnak belőle, szinte észrevétlenül.

Az iskola is rengeteget változott, az elmúlt (pfú, még kimondani is szörnyű) évtizedek alatt. Megszépült, bővült, modern lett. Teljes mértékben felveheti a versenyt bármely nagyvárosi iskolával.

Úgy érzem, érdemes volt egy napra újra iskolásnak lennem... :)

1.A osztály

 

 

Marcuska :)  

 

2008.02.22.

Az előbb írtam egy jó hosszú bejegyzést, erre valami eszembe jutott, és kattintottam, amikor meg az jutott eszembe, hogy birka vagyok, mert a szép hosszú bejegyzésemet nem mentettem el.
Most meg felkelt Marci, így nincs időm újraírni. De ami késik nem múlik... :)

Marcikám teljes valójában. :)


2008.02.25.

Tavasz van!

Gyönyörű az idő, jó a kedvem is! :)
Imádom, ha süt a nap. A tegnapi és a mai nap eddigi része is javarészt tüsténkedéssel telt el. :)
Ma kivittem Marcit az udvarra, közben kedvet kaptam egy kis gereblyézéshez, meg mostam és teregettem is. Az ablakok is be voltak tervezve, de az már a mai napba nem fér bele.
Délután megyünk vendégségbe, nem láttam értelmét belefogni.

Éppen az jutott eszembe ma, hogy Marcikám 4.-én már 6 hónapos lesz. :) Rohan az idő.
Eszméletlen, hogy fejlődik ez a gyerek. Ma mértem, 9600 gramm. Pfu. Na, ezt a súlyt tartogatni nem semmi.

Más. Teljesen véletlenül megtaláltam a húgomat a hoxán. Annyira megörültem neki. :)
Ennyire kicsi a világ. Nézelődtem, aztán egy klikk ide, egy klikk oda... Nem akartam hinni a szememnek. Na, és most mondja valaki, hogy nem kicsi a világ! :)

Ma kipróbálom Gval kenyér receptjét. Összerakom este, aztán holnap megsütöm. Nagyon kíváncsi vagyok, remélem jól fog sikerülni. :)

Eddig akárhány receptet lestem ki innen, még mindegyik jól sikerült, bármiről legyen szó.
Ez a legjobb szakácskönyv per pillanat, amit hasznosítok. :)
Szétnézek, s így van ötletem, hogy mit főzzek.

Benéztem a malacokhoz is, de valószínű a ragyogó, csodálatos idő miatt nincs szinte senki, mindenki csak bekukkol. :)
De így van ez jól. Ezt a frankó időt ki is kell használni. :)

Marcikám szerencsére már sokkal jobban van, mi is kinn voltunk két óra hosszát. Be kellett jönnünk, mert tele lett a gatya. :)
Aztán már nem mentünk ki, ebédelt a kismanó, utána meg beájult. De nem gond, mert mindenhol kinyitottam az ablakokat,letekertem a fűtést, és élvezem ahogy lengedeznek a függönyök, és árad be a friss levegő. :)

Na, elég a pletyóból. :)

Kis Buddha... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr501088706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása