Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Marci a pociban 2007. 09. 03.

2009.04.27. 08:37 - manna30

Reggel kellett bemennem a kórházba, csináltunk nst-t, és meg is vizsgált az orvosom.
Bő egy ujjnyira volt nyitva a méhszájam, magzatvíz tiszta, koponya beilleszkedve, a kiírt időpontig pedig csak pár nap...
Minden adott ahhoz, hogy másnap szüljek. A dokim úgy engedett el, hogy még az is előfordulhat, hogy hamarabb találkozunk, mint másnap reggel 7 óra.
A kiskönyvembe beírta "holnap programozott szülés"... Olyan furcsa volt, hazáig ezt a pár szót nézegettem. Na, igen, tehát másnap randi családunk legkisebb tagjával.
Amint hazaértem, kb. félóra múlva pedig mentem a nagyobbik fiamért az iskolába. Első napja volt, izgatottan vártam, hogy hogyan tetszett neki.
Szerencsére lenyűgözte az iskola mérete, és a sok újdonság. Fel volt dobva.
Elmondtam neki, hogy másnap megérkezik a tesója, anya megy kórházba. Nagyon örült neki, abban pedig csak bízni tudok, hogy ez a későbbiekben is így marad...

Este mégegyszer átnéztem a kórházi motyómat, minden rendben van-e, bepakoltam-e mindent, amire szükségem lehet...
Kb. éjfél lehetett, hogy ágyba tudtam magam parancsolni.
Másnap ötkor ébresztő...

Ez már nagyon a végefelé készült, Marci itt még a pociban volt... :)

 

Kép

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr331088643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása