Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Második gyermekem születésének körülményei

2009.04.27. 08:36 - manna30

Este voltam a nőgyógyimnál, aki bejelentette, hogy szeptember 7-től 9-ig abszolút nem lesz elérhető, szabira megy. Én szeptember 9-re voltam kiírva. Rendes volt tőle, hogy szólt (sok olyat hallottam már, amikor a doki csak úgy ukk-mukk-fukk eltűnt), mert így választhattam, hogy nála szeretnék-e szülni, vagy az általa kiválasztott, másik orvosnál, akiben maximálisan megbízik.
Mondtam neki, hogy amennyiben lehetséges én már rábíznám magam, ugyanis fél évig hozzá jártam rendszeresen terhesgondozásra.
Megbeszéltük, hogy szeptember 3-án találkozunk, nst, méhszáj és magzatvíz vizsgálat, és ha a körülmények engedik, akkor szeptember 5-én (apukám szülinapja, én kértem így) programozott szülésem lesz.

Szeptember elsején, szombaton felhívott, hogy a negyedike lenne jó, mert aznap van ügyeletben.
Végülis ebben maradtunk, persze minden attól függött, hogy harmadikán mit mutatnak a vizsgálatok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr21088640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása