Gyermekeim naplója

Gyermekeim naplója. Mindennapi történések, minden, ami velük kapcsolatos. Tekintettel arra, hogy ezt a naplót máshol vezettem, igyekszem mielőbb átmásolni mindent, amit eddig létrehoztam, hogy aztán frissen, aktuális bejegyzésekkel folytathassam. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008. május

2009.04.28. 08:19 - manna30

2008.05.08.

Hát, jó rég óta nem írtam. Azóta több minden történt, fürdőszoba alakítás, anyák napja, a fogacskák is nőnek ezerrel. :)

De menjünk csak sorban. Szóval április utolsó napjait különböző dolgok beszerzésével töltöttem, megfordultam Obiban, Tüzépen és egyéb ilyen "izgalmas" helyeken, mivel a párom dolgozott, azonban falazóanyagot, csaptelepet, habarcsokat, és hasonló dolgokat be kellett szerezni. Hát, mit ne mondjak, bíztam benne, hogy a fürdőszobai műveletek nem több napig tartanak. Tévedtem. Teljesen még mindig nincs készen, még szeretnék mindenféle dolgot beszerezni, kis polcokat, meg különböző dekorációkat, ami kicsit hangulatosabbá teszi a fürdés szentélyét. De hát örülök, hogy négy napi máshol történő zuhanyzás után végre a saját fürdőszobánkban fürödhettünk, zuhanyozhattunk az ötödik napon. Első nap így nézett ki a dolog: kiszerelték a zuhanyfülkét, és a falban átrendezték a csöveket, sajnos többet nem tudtak aznap tenni, mert a falat vakolni kellett, és annak ugye száradni kell. Második nap a fiúk a fürdőben dolgoztak. Csőszerelés. A harmadik napon felkerült a csempe a falra, a kád oldalának egy része felfalazva, a kád alja kibélelve, ezután már csak az kell, hogy a kád bekerüljön a helyére, a szennyvízcsöveket összekössék, a hiányzó falrész megépüljön... A negyedik nap vége. A kád bekerült a helyére, a fal is felépült köré, és a csempe is felkerült a helyére. Sajnos nem sikerült annyira jól, amennyire a párom szerette volna, de hát nem szakember. Már csak az ötödik nap délelőttjén a fugázás vár rám, ami mindig, minden burkolásnál amit itthon művelünk az én feladatom. :)
Az ötödik nap estéje. Igaz, még friss a fuga, de Patrik már alig bírta kivárni, hogy végre fürödhessen. Ezért este a két csemetém végre kipróbálhatta a kádat. Mit ne mondjak, a látványért is megérte... Mindkét fiamnak ragyogott a szeme, és nagyon élvezték az első közös pancsizást együtt.

Itt egy kép, amin együtt pancsizik Pufigolyó és Pálcika... :D

 

 

És egy másik: na szóval így néz Marci Patrikra, mint valami félistenre. :)

Patrik segít megmosni Marci haját... :)

Anyák napja :)

Hétfőn volt az iskolában az Anyák napi ünnepség. Patrik életében először elmondta a verset. Igaz, könnyezve, elérzékenyülve, de elmondta. Először kaptam tőle ünnepségen verset, eddig soha nem mondta el... Most végre megtört a jég. :) Mind a ketten sírtunk. Nagyon aranyos kis ajándékot készítettek a suliban. :) Majd lefényképezem és felrakom. :)


Az "igazi" Anyák napján, vasárnap mindkét kisfiamtól kaptam egy-egy cserép virágot. Patriktól egy gyönyörű vörös dáliát, Marcikámtól meg narancssárga minigerberát. :)
Szépen fognak mutatni a teraszon vagy a virágágyásban, még el kell döntenem, hogy hová is fogom ültetni. :)

Anyák napján készült ez a fotó...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Kicsit homályos, mobilos kép :()

Picture Captions

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedden fodrászhoz készültünk, és Marci, mint egy igazi férfi, állandóan sürgetett. "Anyaaaaaaa, hát nem érted, hogy nem érsz oda?!" :)

Szerdán voltunk a védőnőnél. Hát, nem semmi a kisfiatalúr. :D

A következő, megjegyzem nem gyenge paraméterekkel rendelkezik: nem elgépelés, 11 kilót nyom, és 75 cm hosszú. :P
A harmadik foga is áttört. Mondtam is apának, hogy ha így folytatja (mivel még jön három, úgy néz ki), szinte meglesz a fél fogsora egy éves korára. :) :D

Nem tudom, hová siet a fejlődésben, de ez a súly, hossz, és a fogak száma már bőven megfelelnek egy egyéves gyerek méreteinek.
Összehasonlítottam Patrik régi bejegyzéseivel, ő sem volt kicsi baba, de kb. ezek az egyéves méretei voltak.

Sőt. Pontosítok. Az egyéves orvosi vizsgálatán, ami 11 és fél hónaposan volt, Patrik 10 és fél kiló volt és 74 cm.
14 hónaposan volt 11 kiló 35 deka és 75 cm.

Tehát gyakorlatilag Patrik 14 hónaposan volt ilyen súlyban és hosszban, mint most Marci 8 hónaposan.

Gondoltam, most már írok pár sort. Hát különösebb nincs, ha csak az nem nevezhető annak, hogy végre ismét átalusszuk az éjszakákat. :)
Most Patriknak van valami gondja, valami seb van a szájában, olyan afta szerű, éjjel kétszer is felébredt rá, természetesen mellém költözött. :)
Tegnapelőtt kapott a suliban egy aranycsillagot, mert szépen elmondta az Iciripicirit. Elég hosszú vers, de négyszer-ötször elolvastuk, és már tudta kívülről. Iszonyat jó memóriája van. Szoktunk memóriajátékot játszani, és mindig legyőz, pedig nem is hagyom magam. :(

Szombaton hármasban: apa, Patrik és én elmegyünk Egerbe csak úgy, barangolni. Most akarom megnézni, lesz-e valami jó program valahol. Meg a moziműsort. Mert igaz, vettünk neki egy biciklit szülinapjára, de megígértük neki, hogy szombaton reggeltől késő délutánig csak az övéi vagyunk. Marcit anyukámra hagyjuk, nem visszük. Úgy gondoltuk így kényelmesebb, és Patrik is érzi, hogy csak és kizárólag ő van középpontban. :)
Megyünk játszótérre, a Mekiben (értsd: MacDonald's) harapunk valamit, mert szégyen vagy nem (szerintem nem), Patrik még életében nem volt ott. Sokat hallotta az osztálytársaitól, hogy ott voltak a szüleikkel, meg ezt ettek, meg azt ettek. Úgy gondoltuk, most elvisszük, hadd lássa, hogy milyen az. (Megjegyzem én nem szeretem, de a gyerekért mindent.) :D

Patrik füvet nyír 1.
Teljesen belefeledkezett, és kimelegedett.

Na, megnéztem a programot, semmi extra. Úgyhogy úgy döntöttünk, délelőtt a Vár és a Panoptikum, meg a Kazamaták. Utána "ebéd" a Mekiben, aztán fél kettőre Agria Park, ahová megérkeznek a Barátok közt sztárjai. Patrik nagyon szereti Magdi anyust, és ha minden igaz, ő is ott lesz. Aztán kimegyünk a játszótérre, az Agria Parkban, meg fagyizunk, meg ilyesmi. Öt-hat körül tűz haza. :)
Nem nagy program, de ha nincs más. Meg aztán hátha adódik valami közben. A Várban most van egy kiállítás, etruszk vázákból, azt meg én szeretném megnézni, ha sikerül a fiúkat rádumálni. :)

Szerintem az a lényeg, hogy együtt leszünk, és bizonyára jól el fog telni az idő.

Tegnap Patrik füvet nyírt, mert apa szokás szerint csak este 6 körül jött haza. Mázlink volt, alighogy lenyírta Patrik a kertben a füvet, már el is kezdett esni az eső. De legalább már mindenhol szép a gyep. Most ismét jöhetnek a virágágyások és a kis konyhakertem. Kapálgatás, gyomlálgatás. Na, azt hiszem, ezen a nyáron sem fogok unatkozni. :)

Patrik füvet nyír 2.
Aztán olyan melege volt, hogy teljesen nekivetkőzött. Nagyon ügyes fiú, büszke vagyok rá. :)

Ez egy színpróba...

Ami mellesleg sikerült, ha jól látom. :)

Na és most még egy kép az én aranyos, ügyes nagyfiamról. :)

 

 

Patrik dolgozott...

... mi eközben elszórakoztunk a kisfiammal.

Így vigyorgott. :)

Meg így is...

kacarászott. :)
Nagyon jól elvolt, imád kinn lenni. Azt hiszem, ő is igazi "parasztgyerek" lesz. :)

Egyre inkább azt veszem észre, hogy Marci kezd mászni, de hátrafelé. Nem is mászni, hanem kúszni, olyan érdekes pózban. :D Eszméletlen. Mint a rák. :) Ha sikerül majd elkapnom a pillanatot, akkor lefényképezem. :)

Addig érjük be ezzel. :)
Itt látszik, miért hívom kis szumósnak. :)

Nosztalgia

Elővettem Patrik babakori fotóit. Igaz, ezek papírképek, azt fényképeztem le, ezért kicsit homályos. Majd télen, ha többet kell benn kuksolni, akkor archiválni szeretném az összes fotónkat, és ki akarom menteni CD-re. Nem lesz kis meló. Remélem össze tudom majd hozni. :)

Itt Patrik 9 hónapos. Marci most majdnem ilyen idős.

Itt is 9 hónapos, pancsi közben.
Nagy, kerek szemekkel. :)

Még ezen a képen is 9 hónapos, de ő már ezt is tudta... Igaz, Marcinak még van hátra bő két hét. Eszméletlen, hogy ebben a korban mennyit fejlődnek. Lehet, hogy még ő is meglep hamarosan egy hasonló attrakcióval. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juj, anya! Te mindig fényképezel?

10 hónapos Patrik. :)

10 hónaposan már olvasni is tudott. :)

Egyik kedvenc képem a fiúkról. Apa és fia.

Patrik itt 11 hónapos.

Hát, igen, akkor sokkal vékonyabb maradtam szülés után. Patrik 11 hónaposan velem. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hasonló kép, igaz közelebbről, és majdnem 8 évvel később. Itt Marci még csak 7 hónapos. Pufókretek. :) (Velem együtt már pufókretkek...)

Itt már egy éves Patrik. Ügyes nagyfiú. Ezt a kompot nagyon szerette, kb. ennyi idős volt, mint most Marci, amikor elkezdte használni.
Jó is, hogy megláttam... Majd megpróbálom előkeríteni, mert mindenünket odaadtam használatra valamelyik rokonnak, de most szépen lassan jönnek haza a dolgok. Ezt is vissza kell szereznem!!!! :DDD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008.05.19.

Édes, drága kisfiam! Rohan az idő, már 8!!! éves lettél. Nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked!
Szeretünk: Anya, Apa, Marci
 

Szombaton kirándultunk Egerben. Patriknak ez is a szülinapi ajándék része volt, csak hárman mentünk, és oda mentünk, ahová ő szeretett volna.
Sok mindenre kevés egy nap, de azért tartalmasan töltöttük az időt, és jól szórakoztunk. Szerencsére az időjárás is nekünk kedvezett, csodálatos, meleg nyári idő volt.
Rengeteg túrista volt városszerte, meg hát lassan kezdődik a szezon. :)

Meglepődtem, mert Patrik nagyon ritkán pózol így a fényképező előtt. Most nagyon szívesen fényképezkedett. :)
A kút sajnos nem működött.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eltelt a szombat ...este 6 körül még elmentünk vettünk szülinapi tortát, és még egy-két dolgot bevásároltunk. Este 8-ra értünk haza. A lábam majdnem leszakadt, annyira fájt a sok gyaloglástól. Nagyon régen kirándultam már ekkorát. Az viszont biztos, hogy nagyon jól éreztük magunkat. :)

A vasárnapi eseményeket majd holnap... Ma már rengeteget írtam.

Ezt a nagy lufit bár Patrik kapta, de Marcinak adta, ahogy hazaértünk. Marci rettentően élvezte, bár már nagyon fáradt volt. Imádja a lufikat.

Vasárnap nem kellett főznöm, mert szombaton reggel megfőztem a levest, előkészítettem a husit - bepaníroztam. A délelőttöt, mivel nagyon jó idő volt kinn, a szabadban töltöttük. Egy órára hívtam a nagyszülőket ünneplésre, úgyhogy pár óra hosszáig szellőztettük a rucinkat. :)
Apa kapott kölcsön fűkaszát, amivel a kert végébe a "dzsungelt" (értsd: derékig érő fű) ki tudta irtani. Mi meg csak néztük a fiúkkal, hogy ő hogyan dolgozik. :)
Mi pedig így elvoltunk Marcival, míg apa dolgozott.

A két Buddha... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patrik már nagyon várta a vendégeket. :)
Tűkön ült, pedig még csak 11 óra körül járt az idő. :)

 

 Aztán eljött a délután s megérkeztek a vendégek. Először megebédeltünk, aztán jött a sütizés, tortázás.

A kis szülinapos. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egyik szülinapi torta. Hát, ez most úgy jött össze, hogy három tortája is volt Patriknak. Egyet tőlünk kapott, egyet anyukáméktól, egyet pedig délelőtt kreáltunk ketten Patrikkal.

Ez az, amit tőlünk kapott. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A másik szülinapi torta a tüzijátékkal. Ezt kapta anyukáméktól. Imádja a tüzijátékos tortákat. De nekem sajnos későn jutott eszembe, hogy nem vettem.

 

A két szülinapos. Anyukám 57, Patrik 8 éves lett. :)

 

Marcika is felébredt a tortázás alatt. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A biciklire amit tőlünk kapott ajándékba, papával szerelik fel a ketyeréket, amiket tőlük kapott: kerékpár computer, visszapillantó tükör, csengő, kulacstartó, ilyesmi...

 

Első közös kép négyünkről. Ez itt a mi családunk. :)

 

És a nagyszülőkkel

 

2008.05.22.

Marcus így játszott délelőtt. Már a földre teszem, mert az ágy nem biztonságos. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggeli szunya. Kilóg a Marciláb... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... még teli kosárral. :)

 

a rámolás. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

csücsike :)

 

Most hogy mindent kipakoltam, mit csináljak? :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Labdázzak?

 

nézzek tv-t?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeimnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr371090834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása